Als we blijven navigeren door de ontwrichtende technologie van Daily Deal marketing. Ik begin verstandigere keuzes te zien bij Merchants om met meer precisie uit te voeren bij het aanbieden van Daily Deals. Op de juiste manier gebruikt kan deze vorm van marketing wonderen doen voor uw bedrijf. Hier zijn 5 tips over hoe Merchants, in de dienstensector, verstandig gebruik kunnen maken van Daily Deals om hun omzet te verhogen en niet hun hemd te hoeven verliezen, lees er bijvoorbeeld meer over in deze handige content kennisbank van IIAV.NL 1. Ontwerp een specifieke dienst specifiek voor uw Daily DealBijvoorbeeld, als u een restaurant bent en de kosten van het eten is een probleem met het aanbieden van aanbiedingen, ontwerp dan een vast menu alleen voor uw deal. Laten we beginnen met een 3-gangen menu voor 2 personen. Ieder mag een voorgerecht, een hoofdgerecht en een nagerecht kiezen, maar alle porties zullen minder zijn dan de gebruikelijke porties die je op je gewone menu levert. In dit geval behoudt u nog steeds een deel van uw kosten, en tegelijkertijd kunnen uw nieuwe klanten uw eten uitproberen om te zien of ze nog eens willen komen en de volle prijs willen betalen voor volledige porties. Tenslotte, als ober zelf, zorg ervoor dat de fooi automatisch inbegrepen is bij de oorspronkelijke waarde van de maaltijd. Uw korting aan klanten moet niet betekenen een korting op het inkomen van uw ober. 2. Inzicht in vaste kosten.Onlangs kocht ik een Groupon voor een lokale sportschool. Eerst maakten ze een schema van lessen die niet op prime time uren voor de sportschool waren. Vervolgens waren de lessen specifiek voor Groupon-aankopers, dus je combineert geen les met volledig betalende klanten en Grouponers. Tenslotte gebruikten ze stagiaires, die ze niet betaalden, om de les te geven. Dit was voor mij de ideale uitvoering van hoe dagdeals worden gedaan. De klant kan de sportschool uitproberen, de stagiaires krijgen de opleiding die ze nodig hebben om te trainen, en de sportschool plukt alle inkomsten uit de verkoop van hun Groupon. Goed gedaan. 3. Uw nieuwe werknemer moet zijn boek van het bedrijfsleven op te bouwen.Er zijn veel dienstverlenende bedrijven waar het moeilijk is om een klantenbestand op te bouwen en het vele jaren kan duren voordat u bloeiend bent en in een positie om zaken af te wijzen. Ik denk bijvoorbeeld aan haarstylisten, nagelstylisten, masseuses en chiropractors. Voor bedrijven die op zoek zijn om te helpen hun nieuwe medewerkers stimuleren hun boek van het bedrijfsleven, kan een dagdeal zijn precies wat je nodig hebt. U kunt de dagelijkse deal aan te bieden in de wetenschap dat alleen deze boeking zal gaan naar uw nieuwe werknemer. Wees je bewust van de tijd die uw bedrijf bereid is te wijden aan dit, zodat u kunt cap hoeveel deals die u bereid bent aan te bieden zoals een advies over de beste achteruitrijcamera voor je bestelbus. 4. Wees er klaar voor.Zorg ervoor dat u een elektronisch apparaat om alle van uw nieuwe klanten die komen in de deur in te voeren. Ik zeg elektronisch omdat het hebben van een klembord van krabbelende e-mails en namen zal leiden u om een aantal van uw “Gold Leads” te verliezen. Leg uit aan uw nieuwe klant dat je de e-mail die zij hebben ingevoerd met de daily deal site die ze kopen de deal die ze gebruiken nodig, of vragen welke e-mail ze willen hebben u uw volgende dagelijkse deal te sturen naar. Naarmate de tijd vordert en u uw database op te bouwen, kunt u uw dagelijkse deals direct te leveren. Als u nog steeds op zoek naar meer kunt u altijd een andere deal uit te voeren op een van de grotere deal sites om bijvoorbeeld de beste supboards te vinden voor deze zomer. |