Hyundai heeft de afgelopen jaren fors geïnvesteerd in geavanceerde technologieën om zijn designprocessen te innoveren. Het ‘ouderwetse’ schetsen met potlood en papier heeft plaatsgemaakt voor virtual reality (VR) en 3D gravity sketching en dat biedt tal van voordelen. Het ontwerpen van een auto gaat sneller en efficiënter en bovendien zorgen de nieuwe technologieën voor een kleinere CO2-voetafdruk. Het designproces bij Hyundai heeft de afgelopen jaren een soort revolutie doorgemaakt. Tegenwoordig kunnen de ontwerpers putten uit een reeks innovatieve tools. De eerste schetsfase is echter gebleven – en de daaropvolgende competitie tussen de verschillende ontwerpteams. Dit beginstadium blijft fundamenteel voor de ontwikkeling van de oorspronkelijke visie achter elk nieuw Hyundai-model. VR: de revolutieDe ontwerptechnologie van nu is veel sneller en efficiënter. Hyundai maakt geen kleimodellen meer op schaal, maar gebruikt technologisch geavanceerde tools die veel intuïtiever zijn, zoals digitale 3D-ontwerpsoftware. Hiermee kunnen de ingenieurs van Hyundai modellen op ware grootte maken met behulp van 3D-gegevens en dat versnelt het ontwerpproces aanzienlijk. Tegenwoordig is 80 procent van alles wat Hyundai ontwerpt volledig digitaal. De ontwerpers van Hyundai werken met standaardsoftware die opnieuw is geprogrammeerd. Zo kunnen ze in verschillende omgevingen en met meerdere gebruikers samenwerken. Deze ultramoderne technologie omvat laptops die zijn ontworpen voor high-performance gaming, het verwerken van 3D-graphics, bewegingstechnologie uit de filmindustrie en innovaties die zijn afgeleid uit de sport. Met behulp van deze software kunnen de ontwerpers afbeeldingen in VR maken die extreem dicht bij de werkelijkheid liggen. Het verschil tussen modern ontwerpen en de traditionele benadering is groot en kun je vergelijken met de revolutie die de introductie van het antiblokkeerremsysteem in auto’s teweegbracht. Populaire Aziatische Private Lease MerkenPrivate Lease is een abonnementsvorm met een vast maandtarief, all-in. Hiermee rijdt u, zonder omkijken, in een gloednieuwe auto. En mocht u dan onverhoopt toch pech krijgen, dan kunt u rekenen op pechhulp. De kosten voor brandstof, parkeren, wassen van het voertuig, bekeuringen en tolgelden komen voor eigen rekening. Er zijn een aantal aanvullende diensten die niet standaard bij de prijs zijn inbegrepen, maar die wel aangeschaft kunnen worden. Bijvoorbeeld winterbanden. Indien gewenst, dan zijn deze op te nemen in de leaseovereenkomst. Via Private Lease rijdt u veilig, verantwoord en vertrouwd in een nieuwe auto. Met eerlijke voorwaarden en een bescherming tegen te hoge financiële lasten. Populaire Europese merken om te leasen:
De Leasemaatschappij koopt de auto en hij blijft hun bezit. Jij houdt je spaargeld dus lekker voor jezelf en hoeft je niet druk te maken over het verkopen of inruilen van je auto. Aan het eind van de overeenkomst lever je de auto weer in en kies je weer een nieuwe. U bepaalt zelf de looptijd en het aantal kilometers per jaar. Bovendien zitten vrijwel alle autokosten inbegrepen bij het maandbedrag. Kiest u voor Private Lease dan, gaat u geheel zorgeloos rijden in de auto van uw dromen. Iedereen met een in Nederland geldig rijbewijs en toestemming van de contractant mag in de auto rijden. Betrouwbare merken Sinds het midden van de vorige eeuw begon Azië de achterstand in te lopen op Europa en de Verenigde Staten op het gebied van autoproductie. De meest ontwikkelde auto-industrie in Zuidoost-Aziatische landen, waaronder China, Japan en Zuid-Korea. Lokale bedrijven begonnen met het bouwen van auto’s uit de middenklasse met goedkope arbeidskrachten. Onlangs zijn de trends veranderd, met luxe voertuigen geproduceerd door lokale merken op de markt. Maar de heersende, zoals voorheen, zijn de massamarktmodellen. Elk jaar houdt de Consumentenbond een enquête onder automobilisten met een maximaal tien jaar oude auto. Daarbij worden de deelnemers gevraagd of ze in het afgelopen jaar mankementen hebben gehad. Verschillende vormen en gradaties van reparaties worden dan beoordeeld, waarna alle gegevens per merk en type auto worden opgeteld. Van al die data verschijnt dan een lijst met automerken, gerangschikt op de betrouwbaarheid van elke fabrikant. De Aziatische merken doen het weer onveranderd goed in de lijst. Het Japanse Lexus voert de lijst van meest betrouwbare fabrikanten volgens de Consumentenbond aan (cijfer 8,8), gevolgd door Subaru (8,6) en Honda (8,4). Bijzonder is dat er maar liefst negen van de tien meest betrouwbare automerken Aziatisch zijn. Na Honda staan namelijk ook Toyota, Mazda, Suzuki, Mitsubishi, Hyundai en Kia in de Top 10. |