Kent u de foodservice al? Het is een soort van kennisbank voor de horeca. Met de foodservice blijft u op de hoogte van alle ontwikkelingen binnen uw markt. Hoe kan dat dan? De foodservice beschikt een ruime kennis en ervaring over verschillende foodconcepten, heeft de laatste cijfers beschikbaar en is op de hoogte van alle ontwikkelingen binnen de food branche. Deze informatie delen ze graag met andere horecaondernemers om zo kennis te ontwikkelen.
Onderzoek in opdracht De foodservice is niet alleen gericht op kennis delen door rapporten te verspreiden. Ze kunnen horecaondernemers ook helpen met specifieke vraagstukken. Bijvoorbeeld op het gebied van marktonderzoek. De foodservice kijkt naar de kennisbehoefte van de ondernemer en kijkt wat het beste aansluit bij uw vraagstuk. Ze voeren onderzoek in opdracht uit en blijven ook na het onderzoek de resultaten monitoren. Daarnaast geven ze inzicht in de data van andere spelers op de markt zodat het ook mogelijk is dat horecaondernemers data en informatie kan vergelijken van de concurrentie. Met die informatie kunnen ze informatie krijgen over hun eigen positie. De foodservice levert een gedegen rapport op met informatie, conclusies en tips voor bijsturing.
Kennis van zaken Foodservice heeft veel verschillende marktonderzoeken uitgevoerd op gebied van horeca, catering en de institutionele markt zoals de zorg. Hierdoor heeft ze veel ervaring. Foodservice heeft onderzoek gedaan zoals uitvoeren van tests, onderzoek op locatie of imago en reputatie onderzoek. De resultaten worden gecombineerd met marktdata waardoor Foodservice een gedegen advies kan geven. Foodservice heeft dan ook kennis van zaken is een goede partner als u een groeiende kennisbehoefte heeft. Wilt u meer weten over Foodservice of wat ze voor u kant betekenen? Kijk dan op de website voor meer informatie. |